zondag 15 september 2019

Leraar 24: Gepersonaliseerd leren heeft positief effect op leerresultaten

Gepersonaliseerd leren heeft positief effect op leerresultaten

Met gepersonaliseerd leren kiezen leerlingen zelf de volgorde van de lesstof, waardoor zij zelf hun leertempo bepalen. De leerlingen kiezen welke klassikale instructies ze bijwonen.

The post Gepersonaliseerd leren heeft positief effect op leerresultaten appeared first on Leraar24.

Lees verder

Meer keuzevrijheid bereidt vwo-leerling beter voor op wo

Door vwo-leerlingen meer keuzevrijheid te geven tijdens ANW-lessen, raken ze meer gemotiveerd en zijn ze beter voorbereid op wetenschappelijk onderwijs.

The post Meer keuzevrijheid bereidt vwo-leerling beter voor op wo appeared first on Leraar24.

Lees verder

Leergedrag kleuters legt belangrijke basis voor het leren lezen

Het ondersteunen van leervaardigheden in groep 2 helpt kinderen bij het leren lezen in groep 3 en 4.

The post Leergedrag kleuters legt belangrijke basis voor het leren lezen appeared first on Leraar24.

Lees verder